4/10/2013

WHATEVER PEOPLE SAY I AM

v1

If you ever come up with an idea of wearing boots with a wooden sole while walking on the ground coverd with snow, you better reconsider your decision ;)). These pics might look somewhat hilarious, but trust me, it was pretty warm outside, even though people were starring at me like crazy. And there's one thing I just don't get. There are, let's say 5 degrees, the sun is shining and the snow is too stubborn to melt. Ehh...

Jeśli kiedykolwiek przyjdzie Wam do głowy założyć buty z drewnianą podeszwą na śnieg, proponuję dobrze to przemyśleć ;)). Zdjęcia z dzisiejszego posta mogą wyglądać z lekka śmiesznie, ale wierzcie mi, pomimo, że ludzie zatrzymywali się, aby w zdziwieniu mi się przyjrzeć, było całkiem ciepło! Tylko tym czego nie rozumiem jest fakt, że mamy kilka stopni na plusie, słońce świeci, a śnieg uparcie się trzyma. Ehh...
  v2 v3 v4
pics by Janek
wearing pull&bear jeans, cubus sewater, tatuum bag, zara boots, h&m sunnies

9 comments:

  1. Cute outfit!

    xx
    http://bitacoradelua.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Lovely outfit! Pretty colors. En such gorgeous photo's!

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. love the color of your blouse! :*

    GIVEAWAY ON MY BLOG!!!!
    http://landing-in-fashion.blogspot.gr/2013/04/landing-no32-giveaway-win-new-look.html#more

    ReplyDelete
  4. świetnie stonowany zestaw :) prosto i efektownie :) Zapraszam do mnie co powiesz na wspólną obserwację ?

    ReplyDelete
  5. Hi Love :) Wlasnie wpadlam na Twoje filmiki na YouTube i to przywiodlo mnie na ten blog. Bardzo podoba mi sie, ze mowisz w nich po angielsku i musze przyznac, ze brzmisz swietnie :D
    Zapraszam do siebie. Obserwuje i mam nadzieje, ze moge liczyc na follow back.
    Kisses

    ReplyDelete
  6. This outfit is great!!!! http://newyorkparigimilano.blogspot.it/

    ReplyDelete